Το μουσικό εργαστήρι Χαρά και Μουσική προσφέρει την ευκαιρία στα παιδιά παιδικών σταθμών και νηπιαγωγείων να παρακολουθήσουν μουσικοπαιδαγωγικά προγράμματα ειδικά σχεδιασμένα για την ηλικία και τα ενδιαφέροντά τους. Δείτε παρακάτω πληροφορίες αναλυτικά για κάθε πρόγραμμα και επισκεφτείτε τον φιλόξενο χώρο της Χαράς και Μουσικής ή καλέστε τις μουσικοπαιδαγωγούς στο χώρο σας.

 

O Πέτρος και ο Λύκος, ένα μουσικοπαιδαγωγικό πρόγραμμα  για παιδιά ηλικίας 4-6 και 6-8 χρονών

 IMG 0286   IMG 0265

 

Το παραμύθι ο Πέτρος και ο Λύκος και η μουσική που έγραψε για αυτό ο Ρώσος συνθέτης Σεργκέι Προκόφιεφ το 1936 αποτελούν μια  πολύ καλή αφορμή  για να γνωρίσουν τα παιδιά τα μουσικά όργανα της ορχήστρας αλλά και να παρακολουθήσουν  την εξέλιξη της ιστορίας  χωρίς λόγια αλλά αφήνοντας  τα ίδια τα μουσικά όργανα να τη διηγηθούν.

Ο κάθε ήρωας του παραμυθιού είναι και ένα όργανο ή μία ομάδα οργάνων. Στο μουσικό παραμύθι του Σεργκέι Προκόφιεφ το φλάουτο κάνει το πουλί, το όμποε την πάπια,  τα έγχορδα εκπροσωπούν το γενναίο Πέτρο, τα κόρνα της ορχήστρας με το βαρύ ήχο τους είναι ο λύκος, το παιχνιδιάρικο κλαρινέτο γίνεται η γάτα του Πέτρου, και το φαγκότο ο αυστηρός παππούς του. Ενώ η εμφάνιση των κυνηγών συνοδεύεται από τους θριαμβευτικούς ήχους των τυμπάνων

Τα παιδιά θα  παρακολουθήσουν τη ιστορία  συνοδευόμενη με προβολή σλάιντς, θα χρωματίσουν  τα μουσικά όργανα  και θα κατασκευάσουν  μια μάσκα από τους ήρωες  της ιστορίας.

Χρησιμοποιώντας τις μάσκες κα  τη μουσική θα παίξουν τη δικιά τους εκδοχή  του μουσικού παραμυθιού ο Πέτρος και ο Λύκος

Διδακτικοί στόχοι:

  •          γνωριμία με τα μουσικά όργανα της ορχήστρας
  •          γνωριμία με έργα μεγάλων συνθετών ( Προκόφιεφ)
  •          γνωριμία με τις μουσικές έννοιες (ταχύτητα, δυναμική, ύψος) και τον χαρακτήρα της μουσικής (έκφραση συναισθημάτων)
  •          δραματοποίηση ιστορίας με αφορμή μουσικά θέματα
  •          δημιουργία τραγουδιών με βάση δοσμένα μουσικά θέματα
  •          εικαστική έκφραση και άσκηση κινητικής δεξιότητας

Διάρκεια του προγράμματος  1,5 ώρα. 

 


 Το καρναβάλι των ζώων, Μουσικοπαιδαγωγικό πρόγραμμα για  παιδιά 3-4 και 4-6 χρονών

  

IMG 2469 

Ο συνθέτης Καμιγ  Σαιν-Σάνς το Φεβρουάριο του 1886 έγραψε μέσα σε λίγες μέρες «Το Καρναβάλι των Ζώων» (Le carnaval des animaux) Μεγάλη φαντασία των ζώων (Grand fantaisie zoologique) είναι ο υπότιτλος του έργου, το οποίο αποτελείται από 14 μικρές εικόνες – προσωπογραφίες, όπου παρωδούνται ιστορίες, κάποιοι μύθοι και χαρακτηριστικά ζώων.

Ο συνθέτης έγραψε το Καρναβάλι παράλληλα όταν εργαζόταν για τη Συμφωνία Αρ. 3 του Οργάνου. Πρόκειται για ένα λαμπερό, πνευματώδες, παράδοξο παιχνίδι, όλο χιούμορ, φαντασία, εφευρετικότητα και φινέτσα. Το έργο γράφτηκε για δύο πιάνα, δύο βιολιά, βιόλα, τσέλο, κοντραμπάσο, φλάουτο, κλαρινέτο, ξυλόφωνο και χαρμόνικα. Αν και είναι γραμμένο για μικρό σύνολο οργάνων, το έργο είναι υπόδειγμα ευρηματικής ενορχήστρωσης. Το Καρναβάλι των ζώων μετά το θάνατο του συνθέτη έγινε ίσως το πιο δημοφιλές και πολυπαιγμένο έργο του.

Με αφορμή το έργο του Καμίγ Σαιν Σανς  «Το καρναβάλι των ζώων» θα γνωρίσουν τα παιδιά  τα μουσικά όργανα της ορχήστρας. Θα  φτιάξουν  μάσκες των ζώων  και θα ταιριάξουν τον ήχο των μουσικών οργάνων με βασικά χαρακτηριστικά  των  ζώων. Με την ακρόαση της μουσικής  του  Καμίγ Σαιν Σανς  θα μαντέψουν ποιο ζώο έχει μασκαρευτεί και  ποιο όργανο παίζει   το μουσικό απόσπασμα και θα εκφραστούν σύμφωνα με τη μουσική έννοια που κρύβεται σε κάθε μουσικό κομμάτι.
Στο τέλος παίρνοντας τις μάσκες τα παιδιά θα πάρουν μέρος  στη μεγάλη μουσική παρέλαση.

Διδακτικοί στόχοι:

  •          Ενεργητική ακρόαση μουσικής
  •          Γνωριμία με έργα μεγάλων συνθετών ( Σαιν Σανς)
  •          Γνωριμία με τα όργανα της ορχήστρας
  •          Άσκηση στο παίξιμο κρουστών οργάνων
  •          Ανάπτυξη της εκφραστικής κίνησης
  •          Άσκηση μουσικής μνήμης
  •          Άσκηση  της φωνής με το ομαδικό τραγούδι των μελωδιών του έργου

Διάρκεια του προγράμματος  1,5 ώρα.

 


  Ο ποντικός και η θυγατέρα του, ένα μουσικοπαιδαγωγικό πρόγραμμα για παιδιά 4-6 και 6-8 χρονών

DSC04716

 Το λαϊκό παραμύθι «ο Ποντικός και η Θυγατέρα του»  δίνει την αφορμή να  μιλήσουν τα παιδιά για την ελληνική παράδοση και να γνωρίσουν  τα παραδοσιακά μουσικά όργανα. Θα δραματοποιήσουν την ιστορία με τους ρόλους  του ποντικού, της θυγατέρας του, του ήλιου, του φεγγαριού, του σύννεφου, του βοριά, του κάστρου και του ποντικού –γαμπρού.  Με τη συνοδεία μουσικής θα παραστήσουν μουσικοκινητικά τις σκηνές του παραμυθιού, θα συνοδέψουν τα τραγούδια με τα μουσικά όργανα και θα τελειώσουν το παραμύθι με έναν ωραίο χορό.

Στο  τραγούδι εμπρός λοιπόν κορούλα μου  στίχους και μουσική έχουν γράψει ο Νίκος Θεοδωρίδης και η ομάδα «ελάτε να παίξουμε»,  ενώ οι στίχοι και  η μουσική των υπόλοιπων τραγουδιών καθώς και η επιμέλεια των μουσικών αποσπασμάτων είναι της Κατερίνας Κουθούρη και της Μαρίας Κουρκουρίκα.

Διδακτικοί στόχοι:

  •          Γνωριμία με τα παραμύθια της ελληνικής  παράδοσης
  •          Γνωριμία με τα ελληνικά παραδοσιακά όργανα
  •          Άσκηση μουσικοκινητικής έκφρασης
  •          Άσκηση της φωνής με το ομαδικό τραγούδι
  •          Γνωριμία με τα είδη μουσικής σύνθεσης (ροντό, κανόνας, παραλλαγές κλπ)
  •          Ελεύθερη θεατρική έκφραση μέσα από την δραματοποίηση του παραμυθιού

 Διάρκεια του προγράμματος  1,5 ώρα.

 


  Οι τέσσερις εποχές, μουσικοπαιδαγωγικό πρόγραμμα για παιδιά 3-4 και 4-6 και 6-8 χρονών

IMG 4055

Ο Αντόνιο Βιβάλντι γεννήθηκε στη Βενετία to 1678. Ήταν συνθέτης και βιολιστής και ήταν γνωστός σαν ο κόκκινος παπάς εξαιτίας του κόκκινου χρώματος των μαλλιών του. Συνέθεσε πολλά ωραία μουσικά κομμάτια αλλά το πιο γνωστό σίγουρα  είναι το έργο  «οι τέσσερις εποχές»

Είναι κοντσέρτα για σόλο βιολί και ορχήστρα εγχόρδων μαζί με όργανο ή τσέμπαλο. Κάθε κοντσέρτο συνοδευόταν  και από πληροφορίες σχετικές με το σκηνικό και τα συμβάντα που περιγράφει η μουσική.

Οι «τέσσερις εποχές» ανήκουν στα έργα προγραμματικής μουσικής όπου ο συνθέτης προσπαθεί μέσω των ηχοχρωμάτων των οργάνων της ορχήστρας να μας πει μια ιστορία, ή να μας ζωγραφίσει μουσικά μια εικόνα. Τα κοντσέρτα είναι τέσσερα: η Άνοιξη, το Καλοκαίρι, το Φθινόπωρο και ο Χειμώνας.

Τα παιδιά θα γνωρίσουν τα έγχορδα της ορχήστρας, θα τραγουδήσουν τα μουσικά θέματα και θα παραστήσουν μουσικοκινητικά τις μουσικές εικόνες των τεσσάρων εποχών.

Διδακτικοί στόχοι:

  •          Γνωριμία με έργα μεγάλων συνθετών ( Βιβάλντι)
  •          Γνωριμία με τα έγχορδα όργανα της ορχήστρας
  •          Άσκηση της φωνής με το ομαδικό τραγούδι
  •          Διάκριση του ύφους της μουσικής
  •          Απόδοση μουσικής με χρώματα και εικόνες
  •          Άσκηση της φαντασίας των παιδιών με την διήγηση ιστοριών εμπνευσμένων από τη μουσική
  •          Άσκηση στην ενεργητική μουσική ακρόαση
  •          Γνωριμία με ήθη και έθιμα της παράδοσης  στον κύκλο του χρόνου

Διάρκεια του προγράμματος 1,5 ώρα.

 


Μουσικές ομπρέλες, μουσικο παιδαγωγικό πρόγραμμα για παιδιά 4-6 χρονών

IMG 7176

 

Με ήχους περιβάλλοντος, τραγούδια και ιστορίες που έχουν σχέση με τη βροχή τα παιδιά αυτοσχεδιάζουν, εκφράζονται φωνητικά και κινητικά και αποθηκεύουν την έμπνευσή τους καταγράφοντας τη μουσική τους.

Διδακτικοί στόχοι:

  •          Γνωριμία με τη διάρκεια του ήχου
  •          Άσκηση φωνής με το ομαδικό τραγούδι
  •          Άσκηση της κίνησης με την μίμηση χορευτικών  μοτίβων
  •          Εικαστική αποτύπωση μουσικής
  •          Εισαγωγή στη μουσική παρτιτούρα και γραφή

Το πρόγραμμα διαρκεί 1,5 ώρα

 


Ο γύρος του κόσμου με μουσική, πρόγραμμα για παιδιά 4-6 και 6-10 χρονών

IMG 6391

 Παιχνίδια, χοροί και μουσική από τις 5 ηπείρους γίνονται αφορμή για μουσικές και χορευτικές  δράσεις. Με όχημα τη μουσική και τα παιχνίδια των παιδιών γίνεται ο γύρος του κόσμου.

Διδακτικοί στόχοι:

  •          Γνωριμία με μουσικές του κόσμου
  •          Άσκηση φωνής με το ομαδικό τραγούδι
  •          Άσκηση της κίνησης με την μίμηση χορευτικών  μοτίβων
  •          Γνωριμία με τα μουσικά όργανα των ηπείρων
  •          Γνωριμία με ομαδικά παιχνίδια  άλλων λαών
  •          Ίδια και διαφορετικά παιχνίδια των παιδιών του κόσμου

Το πρόγραμμα διαρκεί 1,5 ώρα

 


Ορχήστρα των συναισθημάτων, ένα πρόγραμμα συναισθηματικής  Αγωγής για παιδιά Α΄-Γ΄τάξης του Δημοτικού

 

Depression-in-children

Στο πρόγραμμα  Η ορχήστρα των συναισθημάτων  της Χαράς και Μουσικής τα παιδιά  ταξιδεύουν  στη χώρα των συναισθημάτων και έχουν την ευκαιρία να αποκτήσουν τις συναισθηματικές και κοινωνικές ικανότητες που θα τα βοηθήσουν ευρύτερα στην ψυχοκοινωνική τους προσαρμογή και στις σχέσεις τους με τους «σημαντικούς άλλους».

Μέσα από παιχνίδια, τραγούδια και μουσικές, θεατρικό παιχνίδι, παραμύθια, κατασκευές και με τη δύναμη της ομαδικότητας η παιδαγωγός σαν μαέστρος καθοδηγεί τα παιδιά στην προσπάθειά τους  να γνωρίσουν τον όμορφο αλλά και δύσκολο συναισθηματικό τους κόσμο. Η μουσική καθώς είναι πολύ αγαπητή στα παιδιά, αλλά και επειδή με αυτή εκφράζονται συναισθήματα και διαθέσεις παίζει σημαντικό ρόλο στο πρόγραμμα αυτό.

Διδακτικοί στόχοι:

  •          Ενίσχυση της αυτοεκτίμησης των παιδιών
  •          Ενίσχυση της ενσυναίσθησης
  •          Αναγνώριση και διαχείριση των συναισθημάτων

Το πρόγραμμα διαρκεί 1,5


Τι είναι η Μουσική; Πρόγραμμα για παιδιά 4-6 και 6-8 χρονών

IMG 6219

Με αφορμή το βιβλίο του  Σατόσι Κιταμόρα από τις εκδόσεις Μεταίχμιο  Ιγκόρ, το πουλί που δεν μπορούσε να τραγουδήσει, τα παιδιά θα ταξιδέψουν στο κόσμο της μουσικής και θα γνωρίσουν τα είδη της και τα μουσικά όργανα με τα οποία παίζονται αυτά.

Διδακτικοί στόχοι:

  •          Γνωριμία με τα στοιχεία της μουσικής  ρυθμός, μελωδία και αρμονία
  •          Γνωριμία με τα είδη της μουσικής ( Τζαζ, Ροκ,Συμφωνική, παραδοσιακή ελληνική και άλλων χωρών)
  •          Άσκηση φωνής με το ομαδικό τραγούδι
  •          Κατασκευή μουσικού οργάνου από ανακυκλώσιμα υλικά
  •          Διασκευή γνωστών τραγουδιών με αλλαγές στους στίχους

Το πρόγραμμα διαρκεί 1,5 ώρα


IMG 2979

Μουσικές περιπέτειες, μουσικοπαιδαγωγικό πρόγραμμα  για παιδιά 4-6 χρονών

Το μουσικοπαιδαγωγικό πρόγραμμα Μουσικές περιπέτειες έχει σαν στόχο να υποστηρίξει το εκπαιδευτικό έργο των νηπιαγωγών σε έναν πιο εξειδικευμένο τομέα, αυτόν της Μουσικής.  Με αυτό το πρόγραμμα θέλουμε να συμβάλουμε στη διαμόρφωση των μουσικών ερεθισμάτων  των παιδιών που θα το παρακολουθήσουν   αλλά και στην παροχή μουσικών γνώσεων με βιωματικό τρόπο και παιγνιώδη μορφή, έτσι ώστε να παρακινηθούν να  ασχοληθούν αργότερα με τη μουσική πράξη και εκτέλεση ( εκμάθηση μουσικού οργάνου, συμμετοχή σε χορωδίες και ορχήστρες κ.ά.)

Το πρόγραμμα Μουσικές περιπέτειες μπορεί να διαρκέσεις από 1 έως 4 διδακτικές ώρες.     Οι ενότητες είναι ανεξάρτητες  η μία από την άλλη και η θεματική μπορεί να επιλεγεί σε συνεννόηση με τις νηπιαγωγούς, ανάλογα με τον εκπαιδευτικό προγραμματισμό.

1η ώρα: Ακρόαση μουσικής

Τα παιδιά θα ακούσουν έργα μεγάλων συνθετών με συγκεκριμένη φόρμα και δομή σύνθεσης και με κατάλληλες δραστηριότητες  για την ηλικία τους θα εντοπίσουν τη σύνθεση σε φόρμα: ροντό, ΑΒΑ και θέμα και παραλλαγές

Ενδεικτικά μουσικά παραδείγματα, το βιεννέζικο ρολόι από τη σουίτα Hary Yanos του Κόνταλι και το Alla  turka του Μότσαρτ, η Πόλκα Τρις-τρας του Γιόχαν Στράους ΙΙ Τζ., Τα απολιθώματα από το καρναβάλι των ζώων του Σαιν Σανς.

Οι δραστηριότητες  περιλαμβάνουν εκφραστική κίνηση , φωνητική έκφραση-τραγούδι, παίξιμο με μουσικά όργανα και δραματική και εικαστική έκφραση .Οι μουσικές επιλογές ανήκουν σε όλες τις εποχές της μουσικής δημιουργίας, προκλασική, κλασική, ρομαντική και σύγχρονη.

2η ώρα: Τραγούδι

Επιλέγουμε να χρησιμοποιήσουμε  τραγούδια δράσης ( actions songs) . Τα πλεονεκτήματα αυτών των τραγουδιών είναι  ότι μπορούν να τα συνοδέψουν τα παιδιά με κινήσεις αντικαθιστώντας τα λόγια  και με αυτό τον τρόπο  να αναπτύξουν την εσωτερική  τους ακοή και τη μουσικότητά τους.

Τα τραγούδια που επιλέγουμε είναι από την ελληνική παράδοση και από την παράδοση άλλων λαών. Πολλές φορές είναι τραγούδια-παιχνίδια, ή τραγούδια- χοροί.

Κάθε ένα τραγούδι μπορεί να γίνει το μέσο για την γνωριμία  των παιδιών με τις μουσικές έννοιες, όπως για παράδειγμα:

  • ήχος –σιωπή
  • solo-tutti ( ένας μόνος του και όλοι μαζί)
  • forte-piano ( δυνατά-σιγανά)
  • γρήγορα-αργά
  • ψηλά-χαμηλά
  • staccato-legato ( με κοφτούς ή με συνεχόμενους ήχους)

Με τις δραστηριότητες που επιλέγουμε δίνουμε στα παιδιά την ευκαιρία να βιώσουν τις μουσικές έννοιες , όπως για παράδειγμα αν τραγουδάει πρώτα ο δάσκαλος και μετά επαναλαμβάνουν όλα τα παιδιά την ίδια φράση ( Solo-tutti)  ή αν διαλέξουμε ένα μαέστρο και διευθύνει την ορχήστρα  με κινήσεις που αντιστοιχούν σε δυνατά ή σιγανά κτυπήματα κλπ

Μια ακόμη δημιουργική δραστηριότητα  είναι η καταγραφή της μουσικής δημιουργίας με σχήματα, χρώματα, αντικείμενα και   η αναπαραγωγή της  ακολουθώντας την παρτιτούρα.

3η ώρα: Ρυθμός

Η χρήση του λόγου βοηθά τα παιδιά να αντιληφθούν το ρυθμό και τον τονισμό της μουσικής.

Το υλικό μας για τα ρυθμικά παιχνίδια είναι αινίγματα,  λαχνίσματα και γλωσσοδέτες .

Στόχος των ρυθμικών δραστηριοτήτων του προγράμματός μας  είναι να διακρίνουν τα παιδιά τον παλμό από τον ρυθμό. Επίσης να αναγνωρίζουν ρυθμικά μοτίβα, να αντιλαμβάνονται την δομή της ρυθμικής φράσης και να την αναπαράγουν με όργανα ή με κτυπήματα στο σώμα

Οι ρυθμικές δραστηριότητες ακολουθούν τον ρυθμό της γλώσσας και τα παιδιά καλούνται να τον συνοδέψουν με κτυπήματα στο σώμα ή στα όργανα.

Επίσης  καλούνται να κτυπήσουν μόνο τον παλμό ή και όλα τα ρυθμικά κτυπήματα.

Συνοδεύουν με κτυπήματα μόνο στο ισχυρό μέρος του μέτρου ή και  χωρίζονται  σε 2 ομάδες  που η μια κτυπά τον παλμό και η άλλη όλα τα ρυθμικά κτυπήματα του μέτρου.

Τα παιδιά καταγράφουν τα ρυθμικά σχήματα με αντικείμενα, με χρώματα και σχήματα.

Μαθαίνουν να αναγνωρίζουν τα μουσικά σύμβολα τις νότες  που αντιστοιχούν σε αξίες τετάρτων και ογδόω ν και διαβάζουν ρυθμικές καρτέλες παίζοντας  παιχνίδια σε μικρές ομάδες  (όπως ντόμινο,μέμορυ ή τόμπολα)

4η ώρα Μουσικά όργανα

Σε αυτή την ώρα στόχος του προγράμματος είναι να έρθουν τα παιδιά σε επαφή με τις οικογένειες των μουσικών οργάνων της ορχήστρας και να γνωρίσουν κάποια παραδοσιακά όργανα της Ελλάδας.

Τα παιδιά ακούν μια ιστορία που τη διηγείται ο μουσικός-παρουσιαστής του προγράμματος και βλέπουν παράλληλα τις καρτέλες με τα αντίστοιχα μουσικά όργανα.

Βλέπουν εικόνες από μουσικά σύνολα-ορχήστρες, κομπανίες και ζυγιές.

Τα παιδιά πειραματίζονται με τη λειτουργία των ηχείων. Παίζουν με το μουσικό όργανο μπουκαλόφωνο ( μπουκάλια γεμισμένα με νερό και κουρδισμένα σε συγκεκριμένες νότες) και με το ηχείο –κουτί και λάστιχα τεντωμένα .

Στο τέλος τα παιδιά φτιάχνουν και ένα κρουστό όργανο, ένα τύμπανο και το διακοσμούν με μπογιές ή με χρωματιστά χαρτιά.

Κατασκευάζουν και  ένα επιτραπέζιο παιχνίδι με τα όργανα της ελληνικής παράδοσης (μέμορυ)

Διδακτικοί στόχοι:

  • ενεργητική ακρόαση μουσικής
  • γνωριμία με μορφές σύνθεσης
  • γνωριμία με μεγάλους συνθέτες
  • φωνητική άσκηση
  • αποτύπωση μουσικής
  • εκτέλεση μουσικής
  • άσκηση στο ρυθμό
  • γνωριμία  με τις μουσικές έννοιες
  • γνωριμία με τα μουσικά όργανα της ορχήστρας
  • γνωριμία με τα ελληνικά παραδοσιακά όργανα

Διάρκεια προγράμματος  έως  4 διδακτικές ώρες

 

savatto-parea

 Τα τμήματα της Χαράς και Μουσικής

Καθ' όλη τη διάρκεια του χρόνου λειτουργούν τα τακτικά τμήματα  Μουσικής Αγωγής και Προπαιδείας για βρέφη, παιδιά και εφήβους. Τα προγράμματα μουσικής διδασκαλίας είναι εναρμονισμένα με τις πιο σύγχρονες μουσικο-παιδαγωγικές ιδέες. Προσφέρονται μαθήματα βιολιού και πιάνου για παιδιά ηλικίας από 4 ετών και μαθήματα κιθάρας και κρουστών.

Περισσότερα

IMG 1824 300px

Εκδηλώσεις του Σαββάτου για παιδιά

Μικρές δράσεις με αφορμή μια μουσική, έναν πίνακα, ένα βιβλίο ή ήθη και έθιμα της κάθε εποχής. Μιάμιση ώρα γεμάτη με μουσικές και ιστορίες, αλλά και υγιεινό σπιτικό κέρασμα για όλα τα παιδιά.

Περισσότερα...

  Μουσικο-παιδαγωγικά Προγράμματα

Μικροί κύκλοι μαθημάτων

Τα μαθήματα της Χαράς και Μουσικής άλλα είναι ετήσια και αλλά μικρότερης διάρκειας.Το πρόγραμμα μουσικής για βρέφη 6-18 μηνών  Μικροί Μότσαρτ πραγματοποιείται σε πεντάμηνους κύκλους, άλλα όπως οι Γεύσεις και νότες  είναι λίγο μικρότερης διάρκειας. Τρίμηνης διάρκειας είναι το πρόγραμμα συναισθηματικής αγωγής Ακούω, αισθάνομαι, εκφράζομαι, το  βρεφικό μασάζ και η Μουσική τεχνολογία.

περισσότερα

 

 

 

Θέλετε να σας στέλνουμε τα νέα μας; Εγγραφείτε στο newsletter!



Μέσω του ενημερωτικού δελτίου, θα λαμβάνετε με email τα νέα μας. Στη λίστα αυτή μπορούν να γραφτούν όλοι όσοι ενδιαφέρονται για τις δραστηριότητές μας.
Joomla Extensions powered by Joobi

Αρχή